آنلاین

♥♥♥عاشقانه ♥♥♥

♥•*´کــرشــمه هــای عــاشــقی `*•♥

آنلاین

 

آنلاین که میشوی...

 

انگشتانم می افتند...

 

آری.......

 

تنها دلخوشی ام نگریستن به چراغ روشنID تو ، در خلوتم است...

 

و این بدترین نوع از دلتنگی ها و ناتوانیها است

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت18:58---13 بهمن 1391
هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان..!




پاسخ:عالیه خیلی از جمله هات خوشم میاد


sadegh
ساعت18:32---11 بهمن 1391
باشه بداخلاق لینکت کردمپاسخ:میسی

sadegh
ساعت18:31---8 بهمن 1391
دیدی چینی اصل قلب خویش

سپردم به دستهای خواهشت

دیدی بی حواس!

پایت به سنگ خورد،افتاد بر زمین...شکست

دیدی چه بی صدا دلم شکست!

دیدی حدیث عشق و جنونت فسانه بود

دیدی عاشقانه هایت فقط یک ترانه بود

دیدی عشق پاک من برایت بهانه بود

و کلام نگاهم برایت چه بیگانه بود

دیدی کوهکن!

دیدی به جای کوه غم ،تیشه ات قلب من نشانه گرفت

دیدی قایق عشقم ز دریای محبت کناره گرفت

کبوتر دلم هوای آشیانه گرفت

آسمان غم ابر ناله گرفت

دیدی ...

عشقت حباب بود و در هوا شکست

دیدی دلم شکست
پاسخ:عالی بود ممنون دوست عزیز


sadegh & shabnam
ساعت18:25---7 بهمن 1391

عالـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــی


مريمي
ساعت17:29---2 بهمن 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااي مرسييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييي زينب جون به منم سر بزن دوست دارم جيگر
پاسخ:خواهش عزیزم منم دوست دارم دوست همیشگی من


مريمي
ساعت17:06---2 بهمن 1391
واااااااااااااي چرا اهنگتو عوض كرديپاسخ:اجی گریه نکن دوباره همونو میزارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 بهمن 1398برچسب:, ] [ 17:32 ] [ ♥زینب♥ ] [ ]