حادثه

♥♥♥عاشقانه ♥♥♥

♥•*´کــرشــمه هــای عــاشــقی `*•♥

حادثه

 

 

مرا از حادثه ها ترسی نیست

 


ترس من دیدن ِ آن حادثه ایست

 

 


که تو را خواهد برد


ترس من لبخند ِ خداحافظی ایست که لبانت را

 


شاد خواهد کرد


مرا از حادثه ها ترسی……هست

 


مرا صندلی ِ خالی ِ تو

 


مرا یاد های خیالی ِ تو

 


مرا بودن ها و نبودن هایت

 


می ترساند….می لرزاند


من از این حادثه ها می ترسم، می میرم


تو اگر می خواهی زودتر بروی

 


بی حادثه باش….



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت14:48---15 بهمن 1391
مَـستـم ؛



حـتـی نگاه های معنی دار تــ ـ ـ ــو را نمی فهمم ،



هنوز حتی لحظه رفتنت را درک نکردم !



کاش این الکل های ِ لعنتی نـَـپّرد ...
پاسخ:عالی بود مرسی


ساعت14:35---15 بهمن 1391
تمام "امن یجیب" های دلم را گره زده ام به کلماتت و روانه‌ی آسمان کرده ام خاتون ِ خوب ِ خواب و خاطره ! من مطمئنم خدا تو را برای دلم نگه میدارد
پاسخ:مرسی عالی بوود


sadegh
ساعت14:35---15 بهمن 1391
ببخشید به خدا هر وقت بیام نت بهت سر میزنم گلیپاسخ:خواهش لطف داری تو

ghazale0066
ساعت16:08---14 بهمن 1391
مراد خسرو از شيرين كناري بود و آغوشي محبّت كار فرهاد است و كوه بيستون سفتن
پاسخ:مرسی عزیزم


ghazale0066
ساعت20:09---13 بهمن 1391
salam age khasti mano link kon khosham omad azat manam linket kardam


پاسخ:وب تو هم عالیه اجی لینکت میکنم


sadegh
ساعت19:12---13 بهمن 1391
خوشحالم يه نفر از يه چيز وبلاگم خوشش اومد!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:این چه حرفیه صادق جان من کلا از وبلاگت خوشم میاد عالیه


sadegh
ساعت18:47---13 بهمن 1391
خواهش ميكنم.اجازه ما هم دست شماستپاسخ:میسی

dorsa
ساعت11:46---13 بهمن 1391
سلام عزيزمپاسخ:ممنون

sadegh & shabnam
ساعت8:21---13 بهمن 1391
مسافر خسته ي من بار سفر رو بسته بود



تو خلوت آيينه ها به انتظار نشسته بود



مي خواست که از اينجا بره اما نمي دونست کجا



دلش پر از گلايه بود ولي نمي دونست چرا



دل که به جاده مي سپرد کسي اونو صدا نکرد



نگاه عاشقونه اي براي اون دعا نکرد



حالا ديگه تو غربتش ستاره سر نمي زنه



تو لحظه هاي بي کسيش پرنده پر نمي زنه



با کوله بار خستگي تو جاده هاي خاطره
پاسخ:سلام ممنون عزیزم


مريمي
ساعت21:29---12 بهمن 1391
سلام عزيزم خيلي خوب بود حس خوبي به من داد

زهره
ساعت17:06---12 بهمن 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری بازم بیا سر بزن راستی مرسی سرزدی گلی ...
پاسخ:سلام ممنون عزیز


اشک
ساعت23:48---11 بهمن 1391
یه وقتایی باید نباشی...تا بفهمی بودنت برای کی مهمه. اونوقت می فهی اصلا نباید باشی.
پاسخ:برای ترک ، دارو نیاز نیست ! گاهی سنگینی حرفی تلخی نگاهی خوب ترکت می دهد …


.................ASHK............
ساعت22:39---11 بهمن 1391
بس کن شکنجه را ...! اعتراف میکنم !!!


...................دوست دارم.....................
...................دوست دارم.....................
...................دوست دارم.....................


میلاد
ساعت22:26---11 بهمن 1391
مى خواهى بروى؟

بهانه مى خواهى؟

بگذار من بهانه را دستت دهم..

برو و هركس پرسيد چـــرا؟

بگو لجوج بود! هميشه سرسختانه عاشق بود..

بگو فرياد مى كرد! همه جا فرياد مى كرد که فقط مرا مى خواهد..

بگو دروغ مى گفت! مى گفت هرگز ناراحتم نكردى..

بگو درگير بود! هميشه درگير افسون نگاهم بود..

بگو بی احساس بود! به همه فریاد ها، توهین ها و اخم هایم، فقط لبخند می زد..

بگو او نخواست! نـخـواسـت كـسـى جـز مـن در دلــش خـانـه كـنـد
پاسخ:حالم توپ است … حال همان توپی را دارم که افتاده در خانه ی همسایه ای که تهدید کرده اگر بار دیگر بیفتد با کارد پنچرش میکنم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 بهمن 1398برچسب:, ] [ 19:55 ] [ ♥زینب♥ ] [ ]